.

Hvordan Bestille time på nett

  • Legg inn E-post eller mobil, eller opprett konto om du ikke har logget inn tidligere.

  • Ved å logge inn på kundeprofil får du tilgang til: Opprette ny avtale, Redigere profilen, Endre passord for innlogging, se kommende avtaler, Flytte og kansellere avtaler.

  • Velg behandling (ønsker du flere enn en behandling kan du huke av flere behandlinger)

  • Velg medarbeider, ønsker du å se hva som er ledig hos alle velger du "se alle".

  • Velg tidspunkt. Får du opp beskjed om at det er "ingen ledige timer å vise" er kalenderen full, du kan da sette deg opp på venteliste om ønskelig og vi vil kontakte deg om vi får et ledig tidsrom.

  • Når du bekrefter en avtale må du godkjenne betingelsene, vennligst les disse nøye.

  • Alle timer kan bestilles på nettet rett før timen starter.

  • Får du problemer med å booke din time på nett eller har andre spørsmål vennligst ta kontakt 

pr telefon 45 39 18 69 (jobb)

Pr telefon 90 97 87 01 (Janne Privat)
Pr telefon 90 97 87 01 (Janne Privat)

Hvordan Avbestille time på nett.

Viktig!

Vi har 24.timer avbestillingsfrist på alle våre timer. 25.timer før timens oppstart vil kundene våre motta en sms med påminnelse på timen og en påfølgende link hvor man selv kan gå inn å avbestille timen på nett, men dette kan kun gjøres innen tidsrammen på 60 min.
Ved for sen avbestilling eller ikke møtt til time vil vi fakturere beløpet for timen din. Behandlinger over 1000,- kr slik som nytt sett vippeextensions, Microblading og tannbleking blir fakturert 750,- kr pr avsatt time.

Vi ønsker at alle våre kunder bestiller sin time på nett men også avbestiller denne om nødvendig. Vår firmatelefon ligger på arbeidsplassen og i forbindelse med helg og helligdager er det vanskelig for oss å ta i mot avbestillinger pr telefon og sms.

Å avbestille er like enkelt, om ikke enklere enn å bestille en time. Her forklarer vi deg hvordan dette gjøres!

  • Gå til kundeinnlogging

  • Skriv inn e-post adresse/eller telefon nummer.

  • Har du glemt din tilgangskode, trykk på "send meg passord". Husk at når du mottar en kode eller en ny kode er dette din kode som du kan bruke hver gang du logger inn på din side.

  • Ønsker du å flytte din time kan du gjøre dette ved å logge inn på din side.

  • Trykk på "kommende avtalaler" og flytt eller slett denne. 

  • Ønsker du å avbestille din time må dette gjøres senest 24 timer før timen din starter. Får du ikke avbestille timen din er tidsfristen gått ut, da vil du dessverre bli belastet for timen din.

  • Du kan også avbestille timer i våre åpningstider pr telefon, eller SMS. Du kan også sende oss en melding på våre facebook sider.  

Avbestillingsregler

I likhet med alle arbeidsplasser er vi nødt til å sikre vår drift, ved våre avbestillingsregler bygger vi en trygg og økonomisk ramme for våre ansatte. Vi gir våre kunder frihet til å bestille og avbestille sine timer selv uansett tid på døgnet. Hver kunde må under oppsett av time lese og krysse av for å ha lest, forstått og godkjent våre betingelser for oppsett av time. Her blir det nøye opplyst om hvilke regler som gjelder. 
Vi har som flere bransjer før oss, satt 24 timer gjeldende som avbestillingsfrist. 
Dersom denne ikke blir overholdt vil kunden bli belastet for tiden som er avsatt, ved unntak om fremleggelse av sykemelding. Det blir automatisk sendt ut en påminnelse på timen både på SMS og E-post 25.timer før oppstart. I løpet av 60 min kan du følge lenken som står i meldingen for å avbestille din time dersom du ønsker dette. 
Kunder som ikke avbestiller eller møter til time vil motta en faktura fra vår regnskapsfører på E-post, dersom denne ikke blir betalt vil det påløpe gebyrer og vidersendes til vårt innkrevingsbyrå.

Reklamasjon

Din Salong Negler ønsker å utøve alle kunder god service også i henhold til reklamasjon. Opplever du som kunde misnøye med noen av behandlingene du har fått utført hos oss, ønsker vi at du tar kontakt slik at vi får gitt en vurdering og mulighet til å rette opp. Det er likevel viktig å presisere at all reklamasjon må bli fremlagt innforbi tidsrammen av reklamasjonsfristen.

Vårt arbeid er kundens kvittering og dette må vises til for å få tatt en fullstendig vurdering om en kompensasjon/reperasjon skal gis kostnadsfritt. Alle kunder har reklamasjonsrett på vipper og negler innen 1 uke etter behandlingen er utført, kostnadsfritt. Oppstår det komplikasjoner i senere tidsrom kan det skyldes andre årsaker (les nedenfor) og det vil ikke bli vurdert som reklamasjon. Ta likevel kontakt med salongen for en konsultasjon om ønskelig.

  • Ubehag og irritasjon, er veldig viktig at blir gitt beskjed  om med det samme problemet oppstår.
  • Mellomrom/glip - inn mot nese er alle vipper små og skjøre, og det kan være en utfordring å få godt feste, selv for en proff.
  • Faller det en betydelig mengde av i løpet av de første dagene og den første uken kan det være svikt i limet. Husk å gi beskjed når du ser det faller betydelig og ikke avvent situasjonen, det er bedre for begge parter å få ordnet det så tidlig som mulig.

Vippeextensions

Vi mennesker har ulike utgangspunkt når det kommer til våre naturlige vipper. Noe som er helt likt hos alle er vippesyklusen vår, som vist på bilde til under.


Våre vipper fornyes ett sted hver 45 til 90 dag. Da faller den gamle vippen ut og erstattes med en ny frisk vippe. Vippene produseres i hårsekken som som er «gjemt» i huden ved våtkanten rundt øynene.
Det er umulig å se hvilken fase en vippe er i, derfor er det viktig å ta dette med i betrakning når det kommer til etterfyll av vippeextensions. Har du tidligere hatt vipper som sitter godt, men fra tid til annen har du mistet vippene tidligere så skyldes dette din naturlige utskifting av vipper.
Husk at ved vippeextensions er det normalt å miste 2-3 kunstige vipper hver dag. Det skal falle sporadisk over 3-4 uker da det vil være normalt å etterfylle for de fleste. Likevel vil noen oppleve å måtte komme tidligere, gjerne de som har mindre fyldighet i sine naturlige vipper.

Når vi sover kan vi gjøre ubeviste handlinger - klø/gnikke i øyet, sove på magen med ansiktet og vippene trykt ned i puten. Alle som har prøvd vippeextensions legger merke til at de mister mer på det ene øyet enn det andre, dette skyldes sovemønsteret. - "men jeg sover jo på den andre siden" Sier kunden. Vel, kanskje du legger deg til rette på den siden og sovner, men når man er i sin dypeste søvn kan man ikke vite hvor mange stillinger en har i løpet av natten.

Make-up kan man bli fristet til å bruke når man skal sminke seg litt ekstra. Påfører du litt mascara på vippeextensions har du redusert levetiden på de betraktelig. Det samme gjelder vannfast eller oljebasert eyeliner og generelt hard fjerning av make-up. Jo mer røff behandling du gir dine extensions gjennom bevist og ubeviste handlinger jo mer sliter det på holdbarheten men også dine naturlige vipper.


Vann og Olje vann skal man unngå 24 timer etter påføring av vippeextensions. Dette gjelder også svette. ikke gå i badstue, på trening eller i dusjen før limet har fått herdet skikkelig.
Extensions skal ikke være i kontakt med Olje gjennom hele sin "levetid", olje kan reagere med limet og løse dette opp. Vær forsiktig med øyeserum, dagkremer og generelt oljebaserte produkter. Kjøp renseskum og rens vippene dine etter behov eller tilfør vann jevnlig for å holde de rene.

Pollenallergi og annen allergi som fører til konstant rennende øyner er ikke anbefalt å bruke extensions, da vil ikke extensions sitte som det skal og de vil kun skape et ubehag enn noe glede.


Noen har mye vipper, andre mindre og dette må en ta med i vurderingen. en person med mye vipper har mer å gå på og trenger gjerne ikke komme like fort til etterfyll som en person med mindre vipper. Har man i tillegg korte og skjøre vipper vil ikke kundene kunne bære extensions like lett som de med sterke og solide vipper. Det blir selvsagt tatt hensyn til og gitt anbefalinger for lengde og tykkelse av hva som er anbefalt hver og en når man kommer til sin time.

Vipper skiller ut olje Kroppen skiller ut olje på lik linje som svette. Dette for å smøre vippene som hindrer mot sykdommer og for å holde vippene sunne. Noen skiller ut mer olje enn andre, og dette kan være grunnen til at extensions sitter dårligere eller ikke sitter i det heletatt.
La extensions være i fred ikke plukk eller riv i vippeextensions, om du opplever ubehag i form av kløe, irritasjon eller svie må du oppsøke salongen. Det kan ofte bare være en liten vipp som er løs og denne blir fort oppdaget av en profesjonell og ubehaget blir fjernet.


Negler

Flasser lakken eller neglen brekker innen en uke, så hjelper vi deg gjerne!
Oppstår det problemer i tidsrom etter kan dette skyldes
Støt skader skjer ofte i samenheng med at neglene er for lange i utgangspunktet. velg en lengde du mestrer å bruke i din hverdag! Ved støtskader kan dette svekke akrylen og skade din naturlige negl. Ved gelish kan lakken få et hakk eller "flasse"

Sol stimulerer neglens vekst. Er du i syden med sol og varme vil du oppleve at neglene vokser mye fortere enn i vanlig norsk klima. Da kan du oppleve at neglene ikke sitter eller holder seg fine like lenge.

Hormoner, stress, graviditet og medisiner kan påvirke negler i så stor grad at det kan støte fra seg det kunstige materiale.

biter du negler vil kroppen øke neglens vekst hurtigere enn de som ikke biter. Produktet vil da flytte på seg mye raskere og neglene vil ikke holde seg like fine, like lenge. Biter du på det kunstige materialet også vil du svekke holdbarheten. 

Permanent Make-Up

Permanent behandling.
Microblading er en permanent behandling og vi har dessverre ingen midler eller kunnskap til å kunne fjerne en tatovering.
Vi opplyser alle kunder godt om prosedyren, vi er avhengig av å følge rettningslinjer uten avvik for å oppnå et riktig og tilfredsstillende resultat. Vi kan ikke stille noe resultat eller fornøydhetsgarantier og det er viktig for oss at alle kunder som velger å få utført en slik behandling, tenker seg nøye om i forkant. 

 Uvant i starten

Det vanlig å kunne kjenne på følelsen av at nye og ferske bryn er uvant. Det rammer inn ansiktet vårt og gir oss et mer åpent blikk og et litt annet utseende for de som ikke har vert vant til å ha så mye bryn. I tillegg er pigmentet veldig ferskt og der av blir brynene og fargen veldig skarp. Husk at dette er kun i startfasen. Vi har opplevd kunder som har fått panikk rett etter behandling men etter en uke eller to så elsker de sine nye bryn.


  Symetri og hudtype

Vi er dessverre ikke symetrisk i ansiktet, og derfor er det forskjell på brynene også, vi anbefaler alle kunder å vente til brynene har fått leget seg skikkelig før en tar en vurdering på om noe kunne vert gjort annerledes. Om der utgjør 2-3 strokes forskjell, kan disse blekne ved ikke å få tilført mer pigment ved evt refill eller tilføres ved en refill.
Noen hudyper fra-støter seg pigmentet og noen behøver en dypere tatovering. Kunder med fet og oljete hud vil kunne oppleve at pigmentet frastøtes, i tillegg vil en voksen hud gjerne ha behov for en dypere tatovering for at resultatet skal bli sittende. Vi stiller aldri garantier på resultat men ønsker at alle kunder som opplever noe påfallende å ta kontakt med salongen for en konsultasjon. 


Husk at du kan lese alt du behøver å vite om denne behandlingen her: Microblading, du kan også lese samtykkeskjema og skjema for etterbehandlingsråd.